Tryb wyścigu w garminie.

• Sprzęt Stary
Wtorek, 18 marca 2014 | dodano: 18.03.2014

Dzisiaj jakby 2 treningi.  Najpierw zabawa w tryb wyścigu w moim garminie. Wziąłem sobie jakiś interesujący trening z przeszłości (dokładnie z 18 stycznia) i pojechałem go rywalizując z poprzednim przejazdem.  Tempo mocne, ale nie w trupa. Innymi słowy takie jakie bym miał jadąc z kimś z Was.  Poprzednio czas przejazdu wyniósł dwie godziny 10 minut, dzisiaj o 10 minut szybciej.  Chciałem sobie zobaczyć jak wygląda wizualizacja mojego przejazdu na tle wirtualnego partnera na mapie i na profilu (zdjęcie poglądowe).
Wszystko jest super, a co najważniejsze są to informacje dodatkowe jakie mogę uzyskać względem normalnej jazdy. Skoro tak, to czemu miałbym z takiej możliwości nie skorzystać ? Zaleta w aspekcie maratonowym jest taka, że w każdej chwili poprzez profil całości trasy widać w którym miejscu się jest i czego się spodziewać na kolejnych metrach/kilometrach.  Pamiętam, że w każdym jednym starcie jadąc u kresu sił myślałem: "jejku, żeby tylko już nie było podjazdu". Teraz problem znika, pod warunkiem, że opublikowany ślad GPS (przez organizatora) z danego maratonu nie będzie błędny.
Po tym pierwszym przejeździe pojechałem jeszcze okrążonko 10-cio km.