Totalne zniechęcenie.

• Sprzęt Nowy
Środa, 22 kwietnia 2015 | dodano: 22.04.2015

Nawet nie byłem w stanie zrobić jednej porządnej górki więc tak drobiłem po trochu w górę i w dół żeby trochę metrów uskładać w temacie "climbing challenge".  Przed wyjazdem zmieniłem jeszcze klocki hamulcowe na nowe bo po ostatnim zjeździe z Odrodzenia to klamka hamulca już mi dotykała kierownicy.
Uwierzycie, że jeździłem na tym rowerze przez ponad 5 lat i teraz to dopiero pierwsza wymiana klocków (i to tylko z tyłu) ? A zaliczyłem na nim trochę maratonów, w różnych warunkach, nawet znalazłem takie zdjęcie z 2011 roku:

Ale coś w tym musi być bo koła też w idealnym stanie, piasty jak nowe, amortyzator, korba, kaseta, nawet oryginalne opony specialized w niezłym stanie. Szkoda tylko, że karbonowa rama się nie nadawała i ... się połamała pod moim ciężarem
Aha odnośnie wymiany tych klocków to ledwo mi się zmieściły w hamulec. Koło trochę ciężko się kręci, ale może z biegiem czasu klocki się dotrą (oby jeszcze w tym roku). Ale za to skuteczność hamowania jak nigdy dotąd

Kategoria Treningi

birdas
| 08:24 czwartek, 23 kwietnia 2015 | linkuj Większe szanse są w moich rejonach ... w Waszych to może dopiero na emeryturze ;)
ankaj28
| 19:37 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Ekipa BS-owa zawsze jest otwarta na chętnych do pojeżdżenia. Gdybyś miał ochotę zawitać też i w nasze strony to daj znać, pokręcimy wspólnie. Jest gdzie.
birdas
| 19:14 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj No tak ... gdyby nie zjazd z Odrodzenia to pewnie by jeszcze z 2 lata posłużyły ;)
Zbliżają się wakacje i na pewno zagościcie w Karkonoszach. Może będzie też okazja wspólnie gdzieś pojechać ... jak mnie przygarniecie ;)
ankaj28
| 18:22 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Oj, pojeździłoby się po twoich terenach. Wcześniej, czy później to nastąpi. Faktycznie trudno uwierzyć w wymianę klocków dopiero po 5 latach, ale pewnie nie używasz hamulców, to i klocki się nie zużywają.
Pozdrawiam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acysu