Chomik 32#2017

• Sprzęt Elite
Wtorek, 31 października 2017 | dodano: 31.10.2017

Zmodyfikowałem siłę docisku rolki i jakby może troszkę lżej (raczej żart) . 46 minut i zgon totalny. Już od 15-stej minuty była walka o przetrwanie.  Tętno się nie zmierzyło (podejrzewam, że bateria padła) więc korekta ustawień trenażera powie coś więcej po kolejnej jeździe - czyli jutro.
Po dzisiejszej jeździe wyglądałem tak:

Kadencja 100 rpm.

Kategoria Treningi

birdas
| 10:21 środa, 1 listopada 2017 | linkuj W ustawieniach bloga mam ustawione max. tętno 190. Dwa poprzednie treningi co mnie zabiły to pulsometr zmierzył maksa na poziomie 185 i 187 bpm. Jestem skłonny przyjąć 190 bpm bez testu jako punkt odniesienia. Jednak się okazało, że tętno max w międzyczasie obniżyłem. W 2014 r. było 195 bpm ... .
barblasz
| 10:06 środa, 1 listopada 2017 | linkuj Machnij sobie test na chomiku co by w miarę wyznaczyć strefy , jak zaczynaliśmy przygodę z jazdą ja potrafiłem dobić do 206 , teraz max na badaniach to 194-196 a w sezonie wartości powyżej 188 widzę bardzo rzadko albo wcale - poza tym młodsi nie jesteśmy i parametry spadają :))
birdas
| 09:39 środa, 1 listopada 2017 | linkuj Dzięki Bartku za komentarz. Na razie muszę dość do ładu i składu z tym chomikiem. Niby go ustawiłem, ale chciałbym poznać tętno z jakim jeżdżę. Te 2 poprzednie pomiary 173 i 162 bpm to kosmos. Chciałbym jeździć na tętnie jak w styczniu (135-145 bpm). To przy 145 bpm miało 75% hr max o ile moje HRmax dzisiaj jest też mocno umowne bo pochodzi jeszcze z czasów startów w maratonach (2014 rok). Zejdę z kadencją do 90 rpm i tętnem w dół tylko jeszcze z tymi bateryjkami się męczę bo na razie przestało mi to działać.
barblasz
| 08:41 środa, 1 listopada 2017 | linkuj już ci pisałem w zeszłym roku , ale napiszę jeszcze raz bo nie mogę patrzeć jak się katujesz a efekt raczej słaby - ani waga ani forma nie idzie w pożądanym kierunku .
Nie napierdalaj full gaz na wysokiej cad bo to nic nie da oprócz ostrej poniewierki - chyba że lubisz , każdy czasem potrzebuje :))
polataj sobie normalnie na cad +-90 z intensywnością 55-70% hr max nie więcej(trzymaj się w środku a nie górnych granicach przedziału) , systematyczny jesteś , więc efekt powinien być w miarę szybko :))
chyba że faktycznie lubisz tak napierdalać - jak tak to przepraszam :))
trzymam kciuki za wyznaczone cele , pozdrowionka przyjacielu :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa egoto