Chomik 45#2017

• Sprzęt Elite
Czwartek, 30 listopada 2017 | dodano: 30.11.2017

Dzisiaj po basenie chomik. Potraktowałem temat dość spokojnie, taka jazda na pitu-pitu ze sprintem w ostatnim kilku minutach i pomimo, że nie umarłem tak bardzo jak zawsze to jednak parametry nadal dość kosmiczne.  Dzisiejszą jazdę z przebiegu nazwałbym "lajtową", z kolei z pomiarów tętna dość "zarzynającą".
Kadencja 88 rpm.

Kategoria Trenażer, Treningi

marudaXL | 14:49 czwartek, 30 listopada 2017 | linkuj Nie ma mnie na Bikestats ale jestem wiernym fanem tego portalu od chyba pięciu lat. Jako taki pamiętam burzę na forum o wpisywanie kilometrów z trenażera i zgadzam się jego przeciwnikami. DST i Vavg w przypadku trenażera są parametrami całkowicie fikcyjnymi, zależnymi od przełożeń i nastaw konkretnego sprzętu. Porównywalna dla trenażera byłaby średnia moc w watach, ale pomiar mocy to ciągle dość droga zabawka i nie każdy widzi sens takiego wydatku. Skoro jednak kogoś motywują wirtualne kilometry... Cóż, nie ścigam się z Wami, powiedziałem, co wiedziałem i życzę sukcesów oraz jeszcze wielu lat trwania Bikestats, chociaż tenże jakby ostatnio podupadał :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ludzi