Rekordowy trening !!

• Sprzęt Szoszon
Sobota, 30 czerwca 2018 | dodano: 30.06.2018

No to dzisiaj pojechałem ... w dodatku sam.  Zacząłem spokojnie bo miałem świadomość trasy, którą chcę przejechać. Do granicy z formą było wyjątkowo dobrze, u góry już też było dość chłodno.  Zjazd po Czeskiej stronie i jakieś drobne hopki podjazdowe ale jechało się je bardzo fajnie i sprawnie.  Pokonywałem kolejne kilometry zaplanowanej trasy.  Trasę sobie namalowałem dzień wcześniej w strava i zaimportowałem do programu na telefonie - GPX Viewier. Bardzo fajny program - jeszcze potestuję i może kupię wersję pro. Naprawdę jestem bardzo zadowolony.  Wracając do treningu to po Czeskiej stronie stan asfaltów był super - jak wróciłem na naszą stronę to była tragedia - szczególnie dojazd do Pobiednej i dalej w kierunku na Mirsk. Po Czeskiej stronie były momentami piękne widoki, pogoda idealna - ani zimno ani ciepło - w sam raz. W zasadzie cała pętla przejechana bez najmniejszych problemów, nawet do tego stopnia, że jak "wylądowałem" w Cieplicach to jeszcze postanowiłem przejechać nasze Borowice i Zachełmie. Pobiłem rekord życiowy w dystansie zachowując jednocześnie super wynik przewyższenia.  Jestem w 100% bardzo zadowolony. Kilka fotek: