Wegetacji ciąg dalszy.

Wtorek, 19 lutego 2013 | dodano: 19.02.2013

Jutro znów zdjęcie RTG nosa, a pojutrze wizyta u laryngologa. Co by nie było i tak nie będę mógł jeździć na rowerze jeszcze przez jakiś czas, więc poczyniłem kroki w celu zakupu trenażera. Może dzięki niemu podtrzymam formę wypracowaną w ostatnich miesiącach treningów przy -10 stopniach, obficie padającym śniegu czy ulewnym deszczu. Tak ... właśnie w takich warunkach jeździłem.
Patrząc na to z perspektywy czasu to mogłem pomyśleć o tym urządzeniu już wcześniej, ale cóż: człowiek się uczy na własnych błędach, a zdrowiem za nie płaci.

Zmobilizowałem się też do podłączenia czujników zakupionego garmina. O ile sam czujnik prędkości działa, sam czujnik kadencji również, to oba jednocześnie już nie. Trochę dziwna sprawa, ale może wymaga to przetestowania na zewnątrz, a nie w domu gdzie nawigacja nie do końca zachowuje się prawidłowo (np. pokazuje prędkość mimo spoczynku lub ma utrudnione zadanie z odczytem satelit).
Najważniejsze, że jak już podepnę rower do trenażera to parametry takie jak: prędkość, czas, kalorie i dystans uda się zmierzyć.

Kategoria Z życia wzięte ...

birdas
| 09:43 piątek, 22 lutego 2013 | linkuj Od września do stycznia włącznie zrobiłem 59 treningów w różnych warunkach pogodowych i nawet nie kaszlnąłem. Aż tu nagle przeziębienie i to w momencie kiedy 3 dni wcześniej nie jeździłem. Nie przeczę, że zatoki załatwiłem sobie wsiadając na rower będąc chorym, ale też niekoniecznie. Być może wszystko po trochu: przeziębienie + trening z mokrą głową na mrozie + wiatr (pęd powietrza szczególnie na zjazdach) + pech. Stało się. Teraz trzeba na siebie bardziej uważać.
Rafall
| 07:26 piątek, 22 lutego 2013 | linkuj Przykra sprawa z takim choróbskiem. Ja też ostatnio zainwestowałem w trenażer żeby czasami jednak sobie odpuścić jazdę na zewnątrz. Może to być też kwestia że jesteś bardziej podatny na takie zapalenia - niektórzy tak mają, albo kwestia cieplejszego ubioru.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa akzes