Uhhhh ... na większej kadencji.

• Sprzęt Stary
Niedziela, 22 lutego 2015 | dodano: 22.02.2015

Dzisiaj sponiewierałem się straszliwie i kręgosłup też ostro oberwał.
Podejrzewam, że nie bolało by tak bardzo gdyby nie dwie rzeczy:
1) Prawie cały trening przejechałem na środkowej tarczy z przodu Największa mi już całkowicie padła. Jeszcze w okresie startowym maratonów minionego sezonu miałem wyłamane w niej 3 zęby (może już jest więcej - nie patrzyłem). Pewnie też łańcuch jest wyciągnięty i w połączeniu z brakującymi zębami każde naciśnięcie na pedał robi chrup-chrup.
2) Nadal jeżdżę na oponie 2,1 z tyłu i 2,25 z przodu ... . W tym tygodniu chciałem oponki podmienić, ale teraz to nie ma sensu. Oddam rower do wymiany napędu, linek i kół więc od razu oponki się założy na nowe koła.

Kategoria Treningi

birdas
| 16:01 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj Ale przecież ja też się w ostatnim okresie nie obijałem. :) Po mocno treningowym styczniu w lutym zdarzały się jakieś tam przerwy, ale bez większego dramatu. Dołożyłem jedynie 30 minut do poprzedniego treningu. Jeździłem dłużej bo wolne dni mam bardzo rzadko i chciałem wykorzystać tę niedzielę. Stawiam, że w głównej mierze przełożenie i opony mnie "zniszczyły" ... . Zobaczę jak pójdzie mi na slickach, z wymienionym napędem (ten jakby ociężale chodził) i nowych kołach. :)
barblasz
| 14:36 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj nie dziwię się że wszystko boli , pierwszy raz po przerwie i prawie 3h , ja po 3 miesiącach jakiegoś tam reżimu treningowego robię objętościowo w granicach 3h :) jak zwykle za dużo, za szybko, za mocno...z troski piszę jak zwykle nie złośliwie ;)
birdas
| 10:35 poniedziałek, 23 lutego 2015 | linkuj A dzisiaj to czuję się jak połamany - wszystko boli :(
W środę podrzucam rowerek do korekty osprzętu więc będzie łatwiej w przyszłości.
zorro
| 23:03 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj Tu kręgosłup pada, ale 700m w pionie jest ;-) Hardcorowy koksu...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zogad