Z wizytą w Kamiennej Górze

• Sprzęt Tacx Neo
Piątek, 6 września 2019 | dodano: 06.09.2019

Dzisiaj byłem na kolejnej konsultacji w związku z moją złamaną szyjką kości udowej. Oczywiście nie pojechałem tam rowerem - jedynie połączyłem wpis z tym co się wydarzyło rano z treningiem po powrocie.
Jeśli chodzi o Kamienną Górę to:
Złe wiadomości:
- brak widocznego zrostu
- kolejne L4 na 6 tygodni
Dobre wiadomości:
- główka szyjki nie obumarła
- brak przemieszczeń śrub w zespoleniu (w zdjęciu osiowym)
Zalecania:
- rehabilitacja w celu świadomego zwiększenia obciążenia nogi. Będę próbował się gdzieś dostać, ale może być różnie bo wszędzie limity na NFZ już wyczerpane. Mam ubezpieczenie grupowe z pracy więc może ono coś zdziała. Zobaczymy.
Po powrocie do domu trening i zdobycie 12 levelu w zwift, który odblokował mi trasę "road to sky" czyli tzw. "Alpe du zwift", a więc trasę wzorowana na kultowym "Alpe d'Huez".  Skończę aktualny projekt "Ride to California" (73% postępu) i zmierzę się z tym podjazdem.

Kategoria Trenażer, Treningi, Z życia wzięte ...