Watopia i szukanie przyczyny gubienia sygnału.

• Sprzęt Tacx Neo
Czwartek, 28 maja 2020 | dodano: 28.05.2020

Dzisiaj trochę mocniej, ale wszystko z myślą o sobotnim wyścigu. Mam też problem z gubieniem sygnału na czujnikach i robiłem testy.  Dzisiaj sprawdziłem, że:
- wymiana baterii w opasce nie rozwiązała problemu. Ale wtedy kiedy zwift gubi pomiar tętna to z tej samej opaski w tym samym czasie nie ma problemu z odczytem tętna na liczniku garmin 520. Czyli problem nie leży w opasce, ilości potu itp.,
- do gubienia sygnału tętna i mocy doszła dzisiaj jeszcze kadencja - pewnie wcześniej też gubił tylko tego nie wychwyciłem,
- reanimacja kompa w postaci jego przyśpieszenia, wyłączenia programów z autostartu i wyłączenie wielu usług też nie pomogła,
- raz mi się zgubił sygnał pomiaru mocy między garmin vector2, a licznikiem - nie wiem może przypadek, ale ze zwiftem ani jedno ani drugie nie ma nic wspólnego,
- zmiana portu USB w laptopie też nic nie wniosła,
- zmieniałem położenie ANT+ (niżej, wyżej, bliżej. dalej itp.) - raz już mi się wydawało, że pomogło, ale po 35 minutach znów zerwało sygnał.
No i tyle na ten moment ... w sobotę sobie pojadę wyścig, a do kolejnych testów wrócę w niedzielę ...
Rozkład mocy: 55,5%-44,5% (L-P).