birdas prowadzi tutaj blog rowerowy

Chomika ciąg dalszy.

  • DST 45.00km
  • Czas 01:14
  • VAVG 36.49km/h
  • VMAX 55.26km/h
  • Temperatura 17.0°C
  • HRmax 161( 81%)
  • HRavg 145( 73%)
  • Kalorie 1300kcal
  • Sprzęt Elite
  • Aktywność Jazda na rowerze
Środa, 18 września 2013 | dodano: 18.09.2013

Zwiększyłem dzisiaj siłę docisku opony do rolki i od razu widać, że to nie to co było wczoraj. Strasznie ciężko dzisiaj było. Nie wiem kiedy znów wsiądę na to urządzenie - czuję chwilowo dużą niechęć. Jutro powinienen mieć paczkę z częściami to będę reanimował drugi rower.

10 km - obciąż. 1: czas 13:25, śr. prędkość 44,72 km/h, kadencja: 103 rpm
10 km - obciąż. 2: czas 16:30, śr. prędkość 36,33 km/h, kadencja: 102 rpm
5 km - obciąż. 3: czas 11:44 śr. prędkość 25,51 km/h, kadencja: 103 rpm
10 km - obciąż. 2: czas 19:54, śr. prędkość 35,59 km/h, kadencja: 102 rpm
10 km - obciąż. 1: czas 12:36, śr. prędkość 47,57 km/h, kadencja: 104 rpm


Kategoria Trenażer, Treningi


komentarze
birdas
| 17:46 czwartek, 19 września 2013 | linkuj Ostatnio na "1" miałem 64 km/h więc na tym przełożeniu się da (przynajmniej przed dokręceniem śruby). Ze ścięgnem jakby lepiej - jeszcze pobolewa ale dość szybko się regeneruje. Dzisiaj 3,5 godziny robiłem rower - jutro test na dworze jak dobrze pójdzie.
Tomq74
| 12:37 czwartek, 19 września 2013 | linkuj Nigdy nie udało mi się rozpędzić chomika do 60km/h :) dwa razy może 50 widziałem ale nigdy nie pojechałem niżej niż 2 poziom. Jak ze ścięgnem lepiej to się cieszę . Zdrowie najważniejsze...
birdas
| 12:00 czwartek, 19 września 2013 | linkuj Widzisz Tomku. U mnie rolka nie jest na ziemi tylko z tyłu koła. Raczej nie opracujemy wspólnego docisku no chyba, że rozpędzasz rower do np. 60 km/h przestajesz pedałować i mierzysz jaką jeszcze koło pokona odległość. Ale czy to ma większy sens ?
Rywalizacji z Tobą się boję. Aż mnie znowu kolano zabolało na samą myśl. :) A dopiero co powoli jakby mijał problem ścięgna.
Tomq74
| 11:43 czwartek, 19 września 2013 | linkuj Mój też jest 26-29 to chyba standard teraz. Jak byśmy jakiś wspólny poziom opracowali to moglibyśmy jakieś wyzwania , zawody zrobić. Jak nic nie kombinowałeś z poprawianiem roweru pod siebie to na 99% masz korbę 44. Ja w rowerze na chomiku mam całkiem inny konfig niż w tym do jazdy czyki korba 48/38/28 i kaseta 14/34 . Na żywo jeżdżę na 44/32/22 i kaseta 11/32 i ten konfig to dla mnie błąd taktyczny czyli za wolna korba na środkowej koronce w terenie a blat na szosie to nawet nie wspominam. Na 2014 wymienię korbę na 48 jednak...
birdas
| 11:24 czwartek, 19 września 2013 | linkuj Mój trenażer jest przeznaczony dla rowerów od 26 do 29''''. Czyli w zależności jakie koło wsadzisz to jest pokrętło regulujące docisk. I reguluje się uznaniowo (na wyczucie). Nie wiem jaką mam korbę - musiałbym w domu policzyć ilość zębów bo pewnie shimano XT są produkowane w kilku wariantach.
Tomq74
| 11:07 czwartek, 19 września 2013 | linkuj No właśnie odnośnie docisku do rolki to w moim Elite jest tak że samo się dociska i ja nie mam na to wpływu. Nacisk jest wprost proporcjonalny do wagi trenującego. Ramiona trenażera wraz z rowerem są ruchome a rolka jest na ziemi i ma tylko opcje regulacji w poziomie. Zerknij na fotkę z profilu to zobaczysz jak to wygląda. Myślę że jest to optymalne rozwiązanie bo tak jak w realu czym jesteś cięższy tym Ci ciężej. Korbę masz 42, 44 , czy tak jak ja 48?
birdas
| 06:38 czwartek, 19 września 2013 | linkuj Przełożenia zmieniam w ramach rozwoju sytuacji. Jeśli się zdarza, że kadencja spada poniżej 100, a nie daję rady jej utrzymać na aktualnym przełożeniu to robię skok zębatką w górę kosztem prędkości. Mogę podać tylko ogólnie. Na obciążeniu 1 jadę na dwóch najmniejszych, później obciążenie 2 to 2 kolejne zębatki (3 i 4 od dołu), obciążenie 3 to z reguły 2 kolejne (5 i 6 od dołu). Nawet nie wiem jaką mam kasetę z tyłu więc bez specjalnego policzenia liczby ząbków poszczególnych zębatek nie jestem w stanie napisać nic więcej.
Szkoda, że te wszystkie trenażery nie mają opcji jednakowego dociśnięcia koła do tej rolki bo po wczorajszym okazuje się, że i tak głównym punktem odniesienia będzie ten opór związany z jego dociśnięciem (a to jest niemierzalne, ani porównywalne w żaden sposób).
Tomq74
| 02:18 czwartek, 19 września 2013 | linkuj Ma być ciężko , ciężej jak w realu żeby to miało sens. Fajnie by było jak byś dodawał jeszcze przełożenie na jakim jeździsz na każdym poziomie to miałbym dokładniejsze porównanie do moich treningów.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jezda
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]