Koniec full'a ... na razie :(

• Sprzęt Nowy
Sobota, 19 kwietnia 2014 | dodano: 19.04.2014

Jeszcze nie ozdrowiałem w 100% ale już chyba można zacząć coś jeździć. Dzisiaj miałem w planach trasę Memoriału Zawadzkiego i jakiś porównawczy przejazd z najlepszym z minionego roku, ale jak wjechałem do lasu w Jagniątkowie to błoto tam panujące mnie odstraszyło.  Wybrałem wariant asfaltowy mimo, że też był mokry. Nie to co teraz - patelnia i pełne słońce na dworze, ja jak wyjechałem z  domu o 9:00 to było zimno, ponuro i mokro.  Na zjeździe z Michałowic podkusił mnie ten leśny zjazd na którym trenowałem bicie rekordów kilka tygodni temu. Chciałem zobaczyć w jakim czasie na fullu bym to zjechał - za pierwszym razem.
Na tym 1 km zdążyłem mocno ubłocić rower, dwa razy ledwo co wyratowałem się z lotu przez kierownicę i 3 razy wypadłem z optymalnej trasy na pobocze (raz nawet się zatrzymałem).  Ale czasowo zszedłem z 2:32 na 2:07. To też pokazuje jaką moc na zjazdach daje full.
Później trochę asfaltów i w końcówce podkusił mnie jeszcze "Zamek Chojnik". Na podjeździe coś mi łańcuch o coś tarł i coś mocno skrzypiało. Zatrzymałem się w jednym dość widokowym miejscu:

i postanowiłem zerknąć co trze. No i znalazłem. Zawias od strony korby się ułamał. Ten od którego gniazdo wielokrotnie z ojcem odbudowywaliśmy bo wybijał się carbon. No nic, trudno - znów na tym gnieździe pojawił się luz, więc wkrótce miałbym znów z ramą problem.  Teraz będzie okazja poszukać i kupić nową ramę ... tym razem aluminiową i przełożyć wszystkie komponenty.

P.S.
Skompletowałem w 100% galerię zdjęć z maratonu w Miękini - zapraszam
Link do dokładniejszych statystyk treningu w serwisie: Navime.pl + mapka:

Kategoria Treningi

bestiaheniu
| 23:02 niedziela, 20 kwietnia 2014 | linkuj Szkoda. Rama wizualnie bardzo ładna.
adhed | 16:54 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj dzięki! ale jednak przejade sie jutro trasą Bikeadventure dnia 3-ego :-)
birdas
| 14:55 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Napisz na: birdy(at)zsem.pl odeślę Ci zwrotnie pliczek GPX z trasy wraz z zapisanym swoim najlepszym przejazdem :)
Co do warunków to jakiegoś wielkiego dramatu nie ma. Podłoże jest mokre, trochę kałuż widziałem na pierwszej prostej i pojedyńcze strumyczki przepływające z boku na bok. Rower się usyfi bez dwóch zdań, ale na 100% nie będzie sytuacji, że coś jest nieprzejezdne.
adhed
| 13:28 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj przy okazji, masz może gpx trasy tego Memoriału? :)
| 13:22 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Cześć,

planowałem jutro przejechać się trasą Memoriału im. Jurka Zawadzkiego, ale mówisz, że są tam nieciekawe warunki tak?

pzdr

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oczyc