3 x Chojnik bez podpórki.

• Sprzęt Stary
Sobota, 27 września 2014 | dodano: 27.09.2014

Po pracy jednak na szybko wskoczyłem na rower. To był pierwszy trening od maratonu w Polanicy. W zasadzie też jakiś tam test roweru. Wymieniłem gumki z tyłu i nieco inaczej zamontowałem siodełko bo mi mocowanie pękło na ostatnim maratonie. Od Polanicy strasznie mnie boli krzyż codziennie rano nie jestem w stanie założyć skarpetek czy zawiązać butów. W ciągu dnia jak się trochę poruszam to jest lepiej, ale następnego dnia znów to samo. Kaszana.  Dzisiaj zrobiłem pętelkę przez Zachełmie i w Sobieszowie skusił mnie Zamek Chojnik. Najpierw raz, potem drugi (bo ludzie patrzyli na mnie jakbym był z innej planety) i jeszcze spróbowałem trzeci. To był pierwszy raz w życiu kiedy na podjeździe ludzie mi bili brawo. Nie ma co ... podbudowało mnie to na duchu.

Mapka:

Kategoria Treningi

birdas
| 08:32 poniedziałek, 29 września 2014 | linkuj Ten terenowy zmienili. Cały od samego dołu na samą górę jest tak zrobiony. Technicznie trudności nie ma żadnej, trudność pozostała w kwestii siłowej bo nachylenie pozostało takie jakie było(szczególnie początek i koniec). W środku nawet można nieco odpocząć.
adhed
| 05:24 poniedziałek, 29 września 2014 | linkuj ładnie, raz byłem tam rok temu i podjazd był bardzo ciężki. Coś słyszałem o jakiejś kostce na szlaku na Chojnik - to ten terenowy tak zmienili, czy gdzieś indziej ją położyli?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odkui