Termy # 16

• Aktywność Pływanie
Poniedziałek, 29 września 2014 | dodano: 29.09.2014

Całkowicie bez jakiejkolwiek historii. Brak sił na pływanie, brak sił żeby wytrzymać dłużej niż kilka minut w saunie, jedynie w jacuzzi dawałem radę. Raczej do soboty całkowita przerwa od roweru.

Kategoria Treningi

adhed
| 14:28 piątek, 3 października 2014 | linkuj O kurcze, zdrowia Marcin! To jest najważniejsze, a maratony nie uciekną wiadomo. Do zobaczenia kiedyś na trasie :-)
birdas
| 07:32 czwartek, 2 października 2014 | linkuj No niestety jest coraz gorzej. W sobotę nie wystartuję bo nawet dojechanie autem w pozycji siedzącej jest kompletnie niemożliwe. Na imprezie finałowej też mnie nie będzie, a już miałem sprawę dogadaną aby na niej zostać. Pozostaje leżeć plackiem w łóżku i czekać ... może się samo wyleczy. :/
zorro
| 20:28 środa, 1 października 2014 | linkuj Z przykrością muszę stwierdzić, że skoro tak poważnie Cię złapało to szkoda ryzykować zdrowia dla jednego pójścia na rower. Z drugiej strony mocno ubolewam, że nie będę mógł Cię objechać ten ostatni raz w tym sezonie. Nawet jak Ci nagle przejdzie, to i tak bym uważał, bo jak Ci strzeli gdzieś na trasie to się już nie pozbierasz. A że jeszcze chciałbym Cię poobjeżdżać na maratonach w przyszłym roku, to lepiej dbaj o siebie.
birdas
| 10:38 środa, 1 października 2014 | linkuj Z reguły przerwa działała na mnie pozytywnie. Teraz mam nieco inny problem. Po Polanicy narzekałem na ból w "krzyżu". Dzisiaj już nie byłem w stanie funkcjonować w pozycji siedzącej ani stojącej. Aktualnie leżę w łóżku na lekach przeciwbólowych i zwolnieniu lekarskim. Świeradów raczej mi wypadnie, chyba że się zdarzy jakiś cud ... .
zorro
| 21:24 wtorek, 30 września 2014 | linkuj Być może moc wstąpi w Ciebie w piątek wieczorem... Czasem tak bywa po przerwie. Ale brak ruchu też może przynieść konsekwencje.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ceobi